Tuesday, September 6, 2011

Musim Ucapan Tahniah. Mabruk Lakum. ^^

Bismillah.
Solawat serta salam buat Junjungan Mulia Baginda Rasulillah SAW. Juga buat sekalian kerabat baginda yang tercinta seterusnya kepada sekalian para sahabat dan penerus perjuangan baginda hingga ke hari akhir.


8 Syawal 1432 H


Alhamdulillah. Kalimah Syukur buat Tuhan pemberi hikmah dan ni'mat.


Tahniah buat semua sahabat Taman Ma'hadi jua sahabat seikatan hati yang berjaya melanjutkan pelajaran ke luar negara.



Khusus ke hadapan Kheri (Khairi Che Sulaiman) yang akan melangkah ke Al Azhar Mesir dalam bidang Syariah, Dien (Muizzuddin Zaini) ke Jordan, Paeh Sudin (Faiz Shamsuddin), Amin (Amin Hazimi) ke al Azhar Mesir, bumi anbiya'.Semoga disana diri kalian mendapat berkat dan rahmat dariNya, amen. Teruskan perjuangan kita dalam menuntut ilmu agama dan menggerakkan Harakah Islamiyyah. Kalian lebih beruntung dapat berguru dengan sheik azhar sendiri, manfaatkan sebaiknya ikhwan sekalian. =)



Tidak dilupakan tahniah kepada yang bakal menyambung Ijazah dalam bidang masing masing. Lihatlah keberkatan ilmu kalian, Allah Maha Pemurah. ^^


Dunia Untuk Akhirat. =)
Ke hadapan Mufti (Syubhana Mufti) yang akan ke Universiti Utara Malaysia bersama Loh Pasir Mas (Abdullah) , kedua duanya menagmbil Ijazah Perakaunan dan Perbankan Islam. Juga buat Loh Sejid Aman (Abdullah Zawawi)yang juga ke UUM dalam bidang. Tidak dilupakan Pijan (Hafizan Afif) yang akan melangkah ke UIA Nilai. Tahniah kalian. Ingat pesan kita masa tingkatan satu dahulu. Itulah perjuangan kita. "Ilmu Untuk Islam". Semoga Allah membantu kalian disana jua, ameen. =)




Buat kita semua Jilul Ariffin. Kenangan kita bersama di Taman Ma'hadi tidak akan pernah aku lupa. =)
Disini kita bermula. Disini kita kembali. Insya Allah. =)




*ramai lagi yang tidak ditulis disini, itu silap dari penulis yang tidak mengambil tahu perkembangan sahabat sekalian, asiff. jika ada sahabat seikatan hati yang mahu menambah. sila sila di bawah sana. =) 

2 comments:

  1. terus berusaha mengapai cita-cita,
    demi menegak agama islam tercinta....

    Tahniah kpd semua shbt Deen...

    ReplyDelete
  2. doakan mereka ye, bro manan.

    doakan juga untuk saya. ^^
    atau dalam bahasa Turkinya:
    "..sen de bana dua et.." =)

    ReplyDelete